onsdag 22 februari 2012

Min Idol




Carid da Silva är enligt mig själv Sveriges snyggaste kvinna! Hon har varit min idol enda sen hon var med i Let`s dance. Jag vet egentligen inte så mycket om henne mer än vilka program på TV hon har varit med om, men jag brukar glo på hennes bilder på google. 8-D Jag är nog lite smått förälskad i henne! Hon är sjukt vacker, har snygg kropp, alltid fint sminkad och alltid fint klädd. Inget trashigt här inte! Ok jag är kanske inte förälskad i henne men jag går iaf runt och önskar att jag var som hon. Att jag hade så långa ben, den kroppen, att jag kunde dansa latino danser, att jag var sådär spontant rolig som hon är och allt annat! Men nu är jag inte det! tråkigt! Jaa jag borde vara nöjd med mig själv, för vi är alla speciella på vårt eget sätt och bla bla bla och jag är nöjd med den jag är men jag önskar ändå att jag var längre och att jag kunde dansa som hon gör. Och att jag var rolig :)! Man får önska och ha en idol som man gillar jäääätte mycket!

Men iaf, från det ena till det andra, att vara så här kort är F*N inte kul! Jag når inte upp till nåt. Är jag i affären och handlar så får jag alltid undvika från att behöva handla varor som står högt upp i hyllan! Det är inte kul att behöva jaga någon i affären som är längre än en själv för att personen ska kunna ta ner varan till en. Pinsamt faktiskt!Sen att hela tiden behöva kånka på köksstolar här hemma för att kunna ta ner rena lakan från garderoben, eller att ta ner en skål från skåpet. Omständigt är vad det är att vara liten! :( För att inte snacka om att ha små fötter och inte kunna köpa snygga skor! 

aa iaf så är det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar