söndag 12 februari 2012

Sega söndag

Jag vaknade imorse seg och grinig och Andre vaknade pigg och glad. Jag kände inte för något men ändå kände jag mig rastlös. Jag kände inte för att titta på film, ville åka skridskor men kände inte för att gå ut i kylan. Så det slutade med att vi låg i soffan och tittade på Two and a half man. Men så plötsligt, från ingenstans fick jag ett enormt sötsug så vi traskade ner till Maxi och handlade lite allt möjligt. En blandbärssmulpaj, lite pistagenötter och en Festis. Och när vi är på Maxi i Kristianstad så är det ett måste för mig att gå till den utländska hyllan med allt gott från balkan. Där köpte jag Cedevita te och kakor. Mmm Love it! Så nu ska vi gotta oss till en bra film och ikväll ska vi äta pizza, om vi orkar!  


Swen är också sugen på lite gott! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar