måndag 5 mars 2012

And life goes on..

Februari är över och nu är det redan 5 mars! Tiden bara flyger förbi! Februari har varit en fullspäckad månad, mycket roligt som hänt men skönt att det är över. Det är rätt lugnt nu framöver men det finns en del saker som jag vill göra; shoppa med mamma och Emma, åka till Ikea, äta ute med mitt hjärta, göra fint i min lägenhet, fika ute med Amina, fixa en lyxfrukost till mina föräldrar och ha minst en fest kväll till med min älskling! Det är inga stora grejer utan små saker som jag gillar att göra i min vardag. Jag gillar när jag kan planera mina helger efter hand som de kommer istället för att de ska vara planerade långt innan. Sån har jag alltid varit, tagit dagen som den kom, det kan både vara positivt och negativt att göra så men det passar mig bäst. 

Enda dagen som jag har inplanerad den här månaden är den 24 mars, då ska jag och Ivana ha en heldag tillsammans! :) Vi tänkte först åka till något spa, men sen kom vi på att vi vill göra något mer av dagen än att ligga i varsitt rum och inte kunna prata med varandra. Iaf, jag har överlåtit all planering av dagen till Ivana och jag är fullt övertygad om att det kommer vara en riktigt rolig dag! :) 

Nu vill André att jag ska skriva om hans dragspel. Så nu gör jag det. André har gått och köpt sig ett dragspel!! :) Min söta älskling ska lära sig spela dragspel. Han är rätt duktig redan men kan alltid bli bättre. Nu sitter han och lagar den för den är lite trasig, (han vann den på tradera), och som det ser ut nu så verkar det som att han inte gjort något annat i sitt liv än lagat dragspel. Han är så händig den där André! <3 
På Balkan anses det vara rätt töntigt att spela dragspel om man är i 20 årsåldern, det är lixom bara gamlingar som spelar dragspel, men i Sverige är det rätt coolt. Kulturkrock där.. hehe ;) .. Men om min farbror V hade sett André nu hade han blivit helt kär i honom. :) 

Aja, får nog avsluta mitt svammel här. 

Take care, enjoy life and love each other! Puuuuss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar