söndag 4 mars 2012

Andrè har en beundrarinna!


Det här brevet som ni ser på bilden är ett kärleksbrev som Andrè fått av sin granne! Alltså har jag fått konkurrens! Nä skojjar, vi är inga konkurrenter eftersom Andrè är min och hon är bara en desperat granne. :)
Det hela började i fredags när vi kom hem från Önnestad, vi hade precis  kommit in i Andrès lägenhet och det första jag ser är ett vanligt ihopvikt papper. Det måste vara något slags meddelande tänker jag, vecklar upp det och börjar läsa högt! Ett kärleksbre, vi båda börjar asgarva det här är ju skitkul! I brevet så berättar hon att hon i tisdags, förra veckan, höll upp dörren för Andrè och då hade de hälsat. Sen undrar hon ifall det var Andrè som hade tjuvringt på hennes dörr för några månader sen och sen bara sprungit därifrån, hon såg någon genom titthålet och hon är säker på att det var Andrè. Alltsåå det här är så jäkla kul så jag var tvungen att läsa brevet högt 5 gånger till och asgarva varje gång. Andrè kan inte komma ihåg om han tjuvringt på hennes dörr eller inte, och han kan inte ens komma på hur hon såg ut. Hon avslutade brevet med att skriva sitt mobilnummer och ber Andrè höra av sig om det är något han vill, och så skriver hon kram Linda H. Det krävs mod att skriva ett sånt här brev och slänga i någons brevinkast, och tänk sen hur det känns att vänta på ett svar. För att hon inte ska känna sig helt dissad tvingar jag Andrè att skriva ett sms till henne, tacka för brevet och så nämna mig lite snyggt i smset, och det gör han. 

Nyfikna som vi är loggar vi in på facebook, skriver Linda H och det första vi får upp är en Linda Hansson. Andrè tror att det är hon för han känner igen henne. Vi kollar igenom hennes bilder, skrattar lite och konstaterar att hon inte var speciellt snyggt. Under tiden håller Linda H på att smsa Andrè. Och det fortsätter under hela kvällen, hon smsbombar Andrè- Att han har en flickvän har inte stoppat henne, hon vill lära känna Andrè, som kompis självklart! Biatch!.. Iaf hon hör av sig även dagen därpå och undrar vad Andrè hittar på, vad han ska göra under kvällen och bla bla bla, vi tycket att hon verkar psyko. På kvällen drar vi till en förfest hos Andrès kompis, där Andrè berättar om brevet och om den här tjejen, killarna på festen vill veta vem hon är så Adrè visar upp henne på facebook. Senare på kvällen drar vi ut till Grand och vem ser vi inte där på dansgolvet om inte Linda Hansson!!!! Hon glor på Andrè och försvinner snart in bland folkmassan på dansgolvet. Jag trycker in mig och Andre till mitten av dansgolvet för att komma så nära som möjligt henne, det här är skitkul tycker jag! men så tappar vi henne ur sikte och snart så ser jag henne igen så vi börjar förfölja henne bara för att kunna se bättre hur hon ser ut. Hon ser oss och glor på oss, sen går hon igen. Jag tycker att hon är en slampa som går runt där med en kille på Grand men flörtar med Andrè via sms! Dessutom har hon ett barn, psyko som sagt. Kvällen fortsätter, vi dansar och har kul Andrè vinner lite pengar på Black Jack, sen börjar jag må illa och vi drar hem.

Idag efter att vi hade varit och handlat på Maxi kollar jag på namntavlan som finns i trappuppgången här och det finns ingen som heter Hansson, däremot finns det en som heter Hägg!!! what!!? Vi har alltså kollat upp en helt fel tjej och förföljt henne hela kvällen på Grand!!`? Inte konstigt hon glodde på oss som hon gjorde. Den här andra tjejen kollade vi också upp på fejjan och hon såg rätt söt ut. this is not good! ;) haha nä, Andrè är min and thats it. :)

Vi har iaf haf en väldigt händelserik helg. :) 
Nu har vi lite saker att ta tag i, men först lite pasta med köttfärssås. Gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar