söndag 11 mars 2012

dagen efter och en massa annat..

jäkla huvudvärk som inte vill ge med sig! =( Igår drack jag nästan en hel flaska vitt vin och det händer aldrig! Jag brukar vara nöjd med ett glas vin innan jag går över till något annat. Men nu var det en hel flarra + cider när vi stack ut. Inte konstigt att jag har huvudvärk och ändå har jag käkat alvedon.. aj aj aj... Kvällen var iaf kul, lite förfest med Andrés bandkompisar och deras respektive och sen utgång på O´learys. På hemvägen gjorde vi något riktigt korkat som vi båda får skämmas för idag, mitt fel egentligen, men det får aldrig någonsin hända igen... 

Nu sitter jag ensam hemma hos André medans han är ute och hjälper till med flytten av deras replokal. Jag ska bara ta det lugnt, ska bädda ner mig i sängen och läsa min bok.

Joo sen är jag vääldigt shoppingsugen!! Jag vill shoppa kläder, skor, vårjacka, väska, smink och massa annat som jag är i desperat behov av och ha!! Sen vill jag till Ikea, men det är aldrig någon som vill till Ikea med mig! =( tråkigt!. Sen vill jag att André ska tvätta sin bil, men det blir inte av. tråååkigt! Sen vill jag att Andrés knäppa granne flyttar till Sibirien! Orkar inte med korkade människor.... mmm det var nog det..

Och nu vill jag äta min Ben & Jerry´s så jag säger tack o adjö



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar