måndag 26 mars 2012

Dagens tips!

Jag älskar den här filmen!!! En kompis rekommenderade filmen och jag velade länge fram och tillbaka ifall jag skulle se den eller ej. Tycker att det bara är kassa filmer ute så jag orkade egentligen inte ge mig på den här. MEN vilken suprise! Den här filmen är super bra tycker jag. Den är både rolig och sorgsen. Min favorit scen är den med chokladpajen! Jag ska inte säga mer än att jag låg och vred mig av skratt i soffan! Skratt, gråt och ilska rekommenderas genom hela filmen! Ni måste se den!!


Det här är min fina stylade iphone! En fin liten drink som sitter så fint och så en rosa "diamant"! Jag tycker att det är riktigt fint och telefonen ser lite roligare ut. Smyckningen finns att köpa på Glitter och kostar endast 29:-! Diamanterna har jag i olika färger så när den ena lossnar byter jag till en annan. Tyvärr håller de inte så länge men man kan limma de med något annat lim, eller kanske sätta dit lite häftmassa för att det ska hålla bättre :).. 

O så Cheez Dippers!!!! Sååååå gott!!! I fredags hade vi ostbricka med min lillebror Ivan, hans flickvän Caroline, Emma o så jag och André. Caroline och Ivan hade med sig olika ostar, vindruvor, jordgubbar och gott vin till oss. OCH Cheez Dippers! Det är mini brödpinnar som man doppar i mjukost, jag älskar det!!! Det var nog bara jag som åt det den kvällen. Eller det var ingen annan som kom åt det eftersom jag höll hårt i de! Jag hade några pack kvar i kylen ikväll såg jag och ett paket slank precis ner.. mmmm GOTT!

Jag kommer ihåg att vi hade liknande paket när jag var liten, fast då var det nutella som man fick doppa det i.. och jag som älskar nutella missbrukade det! Det gör jag iofrs än idag :). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar