lördag 7 april 2012

Besök från Bosnien

Mamma ringde imorse och sa att vi skulle ha gäster från Bosnien! Det var mammas och pappas bästa vänner som är i Sverige på besök, så de överraskade oss idag! De trevligaste människorna ever! Jag som har haft det lite ihop med deras son tyckte att det var lite pinsamt och träffas men det gick jättebra :)...i Bosnien umgås de mycket med min favorit farbror och faster och det knöt sig lite i magen när jag träffade de nu för jag kände en enorm saknad efter min farbror!! :( mamma och pappa ska träffa vännerna på måndag igen så då tänkte jag skicka med en present som de kan ta med till min farbror.

Jag får alltid sån dilemma. Ska jag till Bosnien i sommar eller inte :/ what to do!!!? Jag har ju lite andra planer till hösten så jag ska kanske jobba lite mer i sommar än vanligt.. Hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar