måndag 18 juni 2012

Effektiva måndag!

Måste börja med att be om ursäkt för alla stavfel i tidigare inlägg, jag skrev från mobilen och det är blir rätt kladdigt då.

Jag har verkligen haft en effektiv måndag idag. Först jobbade jag från kl.06.30 - 12.30.
Därefter har jag:
* plockat undan disk, kläder, skräp
* tvättat kläder, vikt, sorterat och lagt in allting i garderoben igen
* dammtorkat alla hyllor, lampor, möbler mm.
* städat toaletten
* planterat om blommor
* dammsugit
* våttorkat golv

Funderade på att ta mig ut och gå en powerwalk men så började det regna. tur i oturen ;) ..

Det jag har att göra är:
* titta igenom ikeas hemsida och hitta lite småsaker till mitt sommarprojekt
* ringa lite samtal
* sortera min byrålåda
sen vet jag att det var en del andra saker jag måste fixa men kan inte komma på vad det var just nu!

Hörs säkert snart igen. Tjingeling!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar