måndag 4 juni 2012

Jag hatar den här dagen!

Idag har jag tagit ledigt från jobbet för att kunna åka till Ullared med mamma och pappa. Så var det tänkt iaf. MEN jag har blivit sjuk! Jag vaknade inatt med kall frossa och hög feber. Jag låg i sängen väldigt länge innan jag till slut tvingade mig själv upp och ut i köket för att ta två alvedon, in på toa och kissa och snabbt ner i sängen igen. Det var som att gå igenom en igloo, jag frös och huttrade samtidigt som det sved i ögonen av febern. Det tog kanske ytterligare en timme till innan alvedonen började värka och jag började svettas som en gris. Febern gick ner, men jag var helt slut och hade huvudvärk. Kl. 6 fick jag ringa hem till mamma och pappa och säga att jag inte skulle följa med. Så j*vla tradigt!!!! Varför just idag!!!? Vad är oddsen egentligen!!!

Jag har lipat som en skitunge dels för att jag är själv hemma och får ta hand om mig själv, men mest för att jag inte kunnat följa med till Ullared!!

Jag hatar den här dagen, jag hatar att vara sjuk och jag hatar att vara själv när jag är sjuk!!! Egentligen är jag inte själv, Swen är här, hon ligger intill mig och lipar för att hon inte får gå ut. Det är synd om oss två, vi behöver någon som tar hand om oss! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar