onsdag 1 augusti 2012

Bettina Barty

Bettina Barty bodylotion är nog den bästa lotion jag någonsin användt! Jag har testat många olika krämer både från apotek och vanliga affärer men ingen har gett samma resultat som Bettinas produkter. Bettina Bartys badprodukter kommer från Tyskland och de är kända för sin höga kvalitet. De luktar gudomligt och doften håller i sig länge! Det är en mjuk kräm som tränger in i huden snabbt och håller huden mjuk länge! Jag föll för den för något år sen då min kompis från Holland var här och hälsade på. Efter det har jag letat överallt efter den och det enda stället som har det är parfymerian i stan. Problemet är bara att den kostar 199:-!! Hur bra den än är så känns det sådär att ge ut 200 spänn för en bodylotion. Jag lägger ut väldigt mycket pengar på ansiktsprodukter och det prioriterar jag mer än bodylotion, tyvärr. MEN i julas när jag var i Bosnien fick jag Bettina Barty bodylotion i juklapp av min kusins fru Jelena. Hon vet om hur dyra de är i Sverige och hon använder själv Bettina Barty produkter, men i Bosnien är de betydligt billigare. Nu när mina föräldrar kom hem från smestern då fick jag ett litet paket av Jelena och där i var en Bettina Barty bodylotion och dusch gel!! I`m in heaven! Vintern är räddad!

Är priset betydelselös för dig så rekommenderar jag starkt Bettina Bartys Vanilla bodylotion. På vintern då huden är som torrast är det svårt att hitta en bodylotion som ger huden den näring som den behöver och då tycker jag att den här produkten gör underverk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar