måndag 20 augusti 2012

La Vita e Bella!


Har jo helt glömt bort att berätta om kvällen på Cuba Café!!
Det var sjukt kul! Det är ett ställe som ligget i Folkets Park har jag för mig. Ser ut som ett riktigt cubanskt café, litet och slitet men atmosfären är tipptopp! Fullt med folk både äldre och yngre och alla är på toppen humör. Live band som spelar latino musik och alla är uppe på fötterna och dansar. Helt underbart var det! Jag dansade också! Yes I did!! det var både Salsa och Merengue! Vi hade våra högklackade skor och dansade hela kvällen! Gick hur bra som helst! Inte för att jag kan dansa men man lär sig väldigt snabbt! Skulle man gå till Cuba Café några helger i rad så hade man lätt lärt sig dansa olika latino danser. Jag har här försökt lägga upp en video där jag dansar med en danslärare, det är mörkt så det synns inte mycket dessutom är kameran vänd åt fel håll men det gör inget, liite ser man. :) 

För övrigt är det mycket som händer framöver! 
* I slutet av månaden åker jag och André till Stockholm och kollar på Coldplay och sen stannar vi i Stockholm över helgen. Ska bli riktigt mysigt!! Det kommer nog bli en mysig romantiskt helg. Hoppas bara vädret är fint, Det får gärna regna och blåsa nu bara det är fint sen! :) 

* I början av september åker jag och Mia till Los Angeles!!!! Los Angeles!! Det här är helt galet! Har aldrig haft någon speciell önskan om att åka till USA, det har aldrig riktigt varit lockande, möjligtvis att åka till Florida och bada med delfiner men inget annars. Men NU när vi har pratat om det så mycket, när biljetterna är bokade och nu när det snart är dags så lääängtar jag men nu känns det plötsligt som att tiden står stilla! Jag längtar till LA, till sol och bad, till goda drinkar, att springa på kändisar, att festa, att spela bort lite pengar i Las Vegas ;) allt allt allt!! Det ska bli riktigt riktigt kul! Och jag ser väldigt mycket fram emot det!

* Sen kommer det allra roligaste, det som kommer förändra mitt och Andrés liv en aning. Vi har tagit ett stort steg framåt i vårt förhållande och bestämt oss för att bli sambos!!! Jag ska bo tillsammans med den underbaraste killen som finns!! <3 Det är helt sjukt hur man kan älska en annan människa så mycket! En helt utomstående person som plötsligt klivit in i ens eget liv. bara sådär och blivit ETT med en! Och nu ska vi bo tillsammans och skapa en framtid tillsammans.  Det känns fortfarande lite overkligt! Det är bara så himla tråkigt att vänta! Jag vill flytta NU! Jag vill börja inreda, fixa och trixa. Jag vill bo med min älskling, ha myskvällar ihop, dricka vin tillsammans, laga mat tillsammans, handla tillsammans och göra allt annat tillsammans! Jag vill alltid kunna vara tillsammans med dig! I Love you honeybunny!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar