fredag 28 september 2012

Helgen är här och jag välkomnar den med så hääääääääääääääär öppna armar! Veckan har varit helt ok, gick väldigt snabbt men det är skönt att helgen är här nu. Ikväll kommer André hit och då ska vi äta räksallad och bara mysa. :) Sen i helgen så blir det kanske Malmö en dag, annars är det en rätt lugn helg. Är lite fest sugen men inte för att gå ut, helst en hemma fest. Jag har lixom iiinget att ha på mig för en utekväll :) Jo jag har massor med kläder men inget som passar just nu, måste träna till mig lite först. Jag planerar att göra en hel del när vi har flyttat till vår fina lägenhet. Vi har ett gym i närheten av vårt hus, där ska jag bli medlem. Vi har en jättefin slinga i närheten av vårt hus, där ska jag ska powerwalka varje kväll. Vi har en mataffär i närheten av vårt hus, där ska jag handla bara hälsosam mat, mycket frukt och nötter och inget chips och godis. Sen har vi en fin sportaffär i stan där jag ska köpa nya löparskor. 

ja som ni ser så kommer jag ha fullt upp när jag har flyttat. Guuud så hälsosam jag kommer att bli!  
Qui vivra verra, som man skulle säga på latin. Den som lever får se. Känner jag mig rätt så lär inte nåt av detta hända MEN det är bra att ha visioner här i livet! ;)

Jag har en väldigt rolig fredag eftermiddag framför mig. Tvättar, tvättar och tvättar! Det ska bli så skönt att slippa den här äckliga tvättstugan som jag får dras med nu! Skabbigt är bara mellannamnet! Men för att göra hela tillvaron lite roligare så shoppar jag! Jag behöver lite höst/vinter tröjor så jag gick in på Nelly och beställde dessa snygga. 





Pippi tröjan är jag lite osäker på, vi får se om jag behåller den. 


Skulle packa ner lite skor igår tänkte jag, jag hade visst 47 par!!!
Det här är inte ok. Det betyder att jag har shoppingförbud på skor och det är absolut inte ok! Jag måste handla ett par stövlar den här vinter. När vi var i Stockholm förra månaden så såg jag en tjej som hade precis sådana stövlar som jag vill ha. De var svarta i läder(?) och hade nitar överallt. De hade ingen klack, platta skor, och var höga nästan upp till knäna. Jättesnygga och jag vill så gärna ha de men jag hittar inte de nånstans. Have 2 Have är de som har ett par som liknar de men inte riktigt det jag vill ha. Sen finns det ett par Hunter stövlar med nitar som är sjukt snygga och hade det inte varit gummistövlar så hade jag köpt de. 
Jag får leta vidare. 

Måste ner till tvätten nu. 
HejsSvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar