tisdag 4 september 2012

Los Angeles!!





Om en halvtimme ska jag träffa Mia på stationen och sen åker vi!!! OMG!! Jag är så jäkla nervös, springer in och ut från toaletten hela tiden. Och så tittar jag i resväskan hela tiden också. Jag har aldrig packat så här lite kläder som nu! en fjärdedel av resväskan är käder, för har kläder tagit 80% av resväskan. Så nu är jag rädd att jag har glömt något. Jag har iaf tre par skor med mig + de jag har på mig o sen ska jag handla lite skor i LA också :D ...

De här två sista dagarna har varit kaos! Jag har vatt såååå förvirrad. Gått ner till tvättstugan för att hämta mina kläder och då sett att jag inte ens hade satt igång maskinerna! Mamma hittade min kavaj hemma hos de, min kavaj som jag letat överallt efter och varit helt övertygad om att jag glömt ute nånstan, på någoet cafe elelr nåt. Jag skulle tagit hem kavajen för att kunna ta med den till LA,men glömde den hos mamma och pappa igen! Men nu har jag fått den igen! Tack mamma!..Jag har tagit sönder en ljusstake på jobbet! Det fina i glas som stod på bordet. Förlåt!! Men jag säger det nu innan LA så ni hinner smälta det tills jag
kommer tillbaka! :D

Nää nu måste jag gå. Kommer sakna alla =( ...family and friends and blondie!! Buhuuu! Tänk om man kunde gjort en stor resa med familjen och de närmaste vännerna. oooh det hade jag velat göra.

Och  Andreeeee!! <3 :(  Love youuuuu!!!

Måste gå
Puuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar