tisdag 30 oktober 2012

HEJSAN!!

Kände precis ett enormt bloggsug men sen insåg jag att jag måste börja köra till jobbet om typ 2 min!! gaaaah.! Iaf nu har vi flyttat, saker och ting börjar så smått komma till sin rätta plats trots att det fortfarande saknas en del möbler och förvaring MEEEEEEN snart så! Vill bara få det fint, mysa till det, tända ljus överallt, lägga mig i badet, skrubba kroppen och olja in den för jag är så jädrans torr just nu! Jag vill fixa med ansiktet, skrubba + ansiktsmask, måla finger och tå naglar, sätta inpackning i håret och sen hade jag velat lägga mig i soffan, läsa en bra bok, titta på nån bra film och bara slappa!! Läääängtar till den dagen, snacka om quality time med sig själv!

De senaste dagarna har jag verkligen velat blogga men inte haft tid. Jag har gått runt och filosoferat och tänkt på olika saker som jag läst om i tidningar och det har jag velat skriva ner,,, men tiden som sagt!
Jag skulle vilja få ihop ett bra inlägg om Sverige Demokraterna, om att börja sätta betyg tidigt i skolan, ett inlägg om goda recept som jag har och ett inlägg om något annat som jag inte kan komma på nu vad det var för jag är liiite stressad just nu! Meen det kommer... kanske.... jag hoppas..

iaf måste köra  till jobbet NU!!! , hoppas jag inte behöver skrapa ruta idag för igår bröt jag en nagel! blää! Det där är ingen kvinnogöra, det ska män fixa på morgonen till sina fruar innan de drar till jobbet.... tycker jag  :)

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar