tisdag 2 oktober 2012

Jag vill..

Egentligen är det inte ok att säga "Jag vill.." för då är man lite oförskämd och egoistisk. Man ska helst säga "Jag önskar.."   Men nu finns det en del saker som jag VILL ha/göra och de kommer här i ingen speciell ordning.

* flytta NU!
* handla möbler och inredningsaker
* träna
* att mitt paket från Nelly ska komma.
* att folk slutar ha nedräkning till Jul. (Det är bara oktober!!)
* att mina närmaste mår bra och är lyckliga!!
* vara uppksattad
* alltid vara lycklig och må bra
* vara en bra flickvän/kompis/dotter
* åka till Bosnien
* äta tulumbe
* jobba med något annat
* läsa mer
* plugga psykologi
* gå på en glammig fest så jag kan ha min svarta snygga paljettklänning som jag köpte i USA!
* skriva en barnbok
* klippa mig helt kort
* ha en ny väska och en ny plånbok
* lära mig baka macarones
* sälja min tv-bänk och massa annat


det var en liten lista men det är saker som jag tänkt på de senaste dagarna. annars kan jo listan göras låååång :D för det är mycket som jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar