måndag 15 oktober 2012

Kartonger. Resväskor. Säckar.

Packa, packa, packa min vardag just nu handlar om att jobba och packa! Jag har packat väldigt mycket och ändå finns det hur mycket som helst kvar och packa!! Jag trodde att jag skulle sortera och slänga saker samtidigt som jag packade, men nej. Jag slänger ingenting, orkar knappt bry mig. Istället trycker jag ner allt i kartonger, resväskor, svarta sopsäckar och andra kassar. När vi sen packar upp lär det bli en massa sortering och minst en full kartong med saker som ska ner till källaren. Att bo såhär är frustrerande! Speciellt för en person som mig som vill ha det fint och rent runt omkring mig för att kunna slappna av. Just nu tar dammråttorna över min lägenhet och jag är inte avslappnad för fem öre!!

Idag fick vi nycklar till lägenheten. :)
jag åkte dit direkt efter jobbet. A var redan där så vi gick igenom lite skavanker som behöver anmälas, sen satte vi oss på golvet i vardagsrummet och fikade goda bakelser som jag köpte med mig :) ... Först blev jag besviken för att min plan på hur vi skulle möblera om i vardagsrummet inte gick o genomföra. men sen släppte jag det, det ordnar sig! A åkte tillbaka till jobbet och jag stannade kvar och torkade av köksskåpen och städade på toaletten. När A kom tillbaka från jobbet hade han köpt med sig Mcdonalds mat, så då satt vi där på golvet i vardagsrrummet igen och åt! Mys!!

På onsdag ska mamma och pappa följa med mig för att titta på lägenheten och då ska vi också ta med oss lite kartonger med köksgrejjer så kan jag börja fylla på i köket. Första stora lastet från mig kör på lördag!!
BARA 5 DAGAR KVAR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar