söndag 18 november 2012

Färgar håret!

Har precis färgat håret och hur det kommer bli får jag reda på om ung 40 min. Sitter här just nu med en påse över huvudet och väntar på att tiden ska gå. Det är inte det lättaste att färga håret på sig själv, jag har antagligen missat flera hårtussar, jag har färg inte bara i håret utan även på halsen, kinderna, axlarna och armarna dessutom är hela badrummet nerkladdat! :( Men det är billigare än att gå till frisören betala en jäkla massa pengar och ändå inte bli nöjd. Nu kan jag iaf skylla på mig själv om det inte blir bra. Den senaste tiden har jag varken haft tid eller ork att stå och fixa håret på morgonen. Håret har varit risigt, torrt och slitet. Men J hjälpte mig och klippte bort det slitna och tunnade ut det, sen var det upp till mig att fixa resten och nu har jag tagit tag i det! Det kan iaf inte bli värre än vad det var innan. Vi får la se! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar