tisdag 20 november 2012

Pälsjacka

Nu är jag i farten på tradera och budar på pälsjackor. Jag vill ha en svart, lagom lång typ över rumpan och med skärp i midjan. Tyvärr är det inte många som faller mig i smaken och de jag har hittat har jag inte vunnit. Men jag letar vidare. Jag ska även lägga upp min kappa som är jättefin men alldelles för lång för mig, jag trivs inte i den.

Jag lägger upp bilden här ifall någon annan skulle vilja köpa den :) den är i strl XS. Svartvitt mönster och skärp i midjan.

Sen hittade jag en riiktiigt bra lösning på skoförvaring! På väggen, på en lackhylla!!!! Såå snyggt! Vi har två st lackhyllor hemma som ligger på golvet i sovrummet och samlar damm men nu skulle de kanske kunna komma till användning! :D .... Tyvärr har jag en där hemma som kanske sågar min ide totalt. Aja får se hur jag lägger fram den här praktiska iden.

1 kommentar:

  1. De är skit snyggt att ha skor på lackhyllan!! Vill jag med ha, har oxå 2 st, men...

    SvaraRadera