måndag 3 december 2012

Isklumpen här

André stackaren har fått jobba över..igen :( Kl är 19.11 och han har fortf inte kommit hem! Han har fått jobba ute heeela dan och varken ätit frukost eller lunch!! Det här är inte ok! Nu vill jag bara att han kommer hem så jag kan krama och pussa honom och ge honom lite god mat. Min  älskling! <3

Själv har jag gått omkring här som en is klump  Om ni andra fryser nu när det är -14 då kan ni tänka er hur det är för mig som alltid fryser! Dessutom har jag en riktigt hemsk träningsvärk! Gör ont i precis varenda liten  del av kroppen! Frusen och en hemsk träningsvärk- vad göra?? Det enda vettiga jag kom på var att ta ett varmt avslappnade skumbad. Och det kära vänner var ett klokt beslut. Det var så skönt att ligga där, stretcha i vattnet (!) och bara slappna av. Det här borde man göra mycket oftare nu när det är så kallt ute!







Efter badet skrubbade jag kroppen med en skrubb från bodyshop, det var länge sen jag skrubbade kroppen så det var riktigt skönt efteråt. Sen tvättade jag av sminket och skrubbade ansiktet medn en ansiktsskrubb från Yvonne Ryding. Man ska egentligen skrubba ansiktet minst en gång i veckan men jag har blivit rätt dålig på det. Även det var riktigt skönt. Kan rekomenderas! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar