onsdag 6 februari 2013

Jag + Gym = SnällaGudGeMigStyrkaOchTålamod



Jomen jag har börjat på gymmet... igen... 20:e gången gillt! ;)
Det hela började med att jag följde med en kompis till Friskis&Svettis på afrodans. Det var en timmes ren plåga! Massa hopp hit och dit, det var så man blev snurrig i huvvet. Tyvärr hade de inte så många olika pass att välja mellan och själva gymmet var inte så värst stort. Så jag besökte Actic som är mycket närmare där jag bor och mycket större. Imponerad på direkten! Jag fick en tid med en instruktör, vi pratade om mina mål, jag fick väga mig på en speciell våg som mätte ut min fettmassa och muskelmassa och därefter gjorde instruktören en liten träningsschema till mig. Sen dess har jag varit på gymmet ett antal gånger och jag måste säga att jag trivs!! För första gången någonsin så tycker jag att det är kul att gå på gym. Just nu har jag bara tränat styrka och kondition men ska även börja gå på pass så småningom. :) Tyvärr är jag en sån som måste se resultat DIREKT för att motivera mig till fortsatt träning. Ännu ser jag ingen förändring men jag hoppas att jag snart kan se nåt tecken på bra resultat. Jag har bunkrat upp med energydrinks, hälsosamma dock, och lite energy bars. Celsius energidrink dricker jag innan träningen och baren äter jag efter träningen. Gott är det om inget! :) Nu ska jag bara inhandla lite nya träningskläder och nya skor. Idag hade jag på mig ett grönt linne och de svettfläckarna som syntes genom det linnet var inte snyggt! Så nu är det bara svarta linnen som gäller ;) .. 

Hejja Jag och mina muskler!! :D 

Nu ska vi kolla på fotboll med några vänner. Jättekuuuuul!! 

Ciao! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar