fredag 22 februari 2013

Välkomnar helgen med öppna armar!

Idag tog jag ledigt från jobbet för att vara hemma och städa!

Yeiiiiy!!! Soooo fuuun jag ÄLSKAR att städa och sen kommer det att vara sååå fint och fräscht och då kan jag bara njuta av mitt fina hem!!! (peppar mig själv nåt så enormt, men än har jag inte kommit upp ur soffan)

Iaf, idag ska det städas, rensas och tvättas och eftersom jag glömde handla lite grejer igår ska det handlas idag igen! Ikväll blir det tacos, god dricka och slapp i soffan. Imorgon ska jag försöka ta mig in till stan för att handla gardiner till köket på åhlens och då kanske något mer slinker ner i korgen =) (skulle kunna handla upp hela ovanvåningen på åhlens) sen hoppas jag hitta ett par nya träningsskor också. På kvällen ska vi ha fina gäster som kommer på middag, god mat och god dricka tycker jag,  hoppas gästerna också tycker det. Liite nervöst! :) På söndag ska jag, Amina och Sejla träffa en liten bebis! Första bebisen i vårt umgänge. Fast vi alla inte umgås så mycket längre. Det blir inte av och så bor alla så utspritt. Det är lite tråkigt. Sen på vägen hem kanske jag hinner träffa min familj som är hemma från minisemestern.

Det är väl vad den här helgen har att erbjuda.

Ha en trevlig helg kära vänner. Njut, ha kul, slappa och ta hand om varandra! puss puss ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar