lördag 23 mars 2013

Jelly Bean

Jag och André är på jakt efter en ny fin servis. Den som vi har nu är en mix av det jag hade och det som André hade. Som tur är var det en likadan servis. Jag fick min när jag flyttade hemifrån som inflyttningspresent, men jag packade aldrig upp det eftersom jag redan hade handlat en servis på Ikea. Andrés var också rätt ny. Problemet är bara att nästan varenda tallrik är skavd på kanten! Helt nya tallrikar men deffekta. Det är också anledningen till att vi blandade ihop de, vi valde de bästa från varje sett  till den vi har nu. Tallrikarna är rätt fina, enkla och vita. Och det är väl ungefär den stilen vi letar efter på nästa. Jag har hittat några som jag gillar och som vi så småningom ska titta på. Men så sprang jag på den här fina nyheten! Jelly Bean har kommit med jättefina tallrikar! Jag gillar Jelly Bean stilen, mjuka former, stilren och med vackra färger! Jag vill ha allt Från Jelly Bean och i alla dess färger! :D Färgbomb!!


På bilden ser det ut som att tallrikarna är gjorda av glas. 
Kan det kanske vara för ömtåligt och använda som mattallrikar? 
Någon som vet? 





En annan nyhet är de här skålarna. Fina. :) 





   

Sen har de även fått in fina äggkoppar. 
Men det är inget som jag känner att vi behöver, så det dreglar vi inte över. 


Det är lite dyrt med dessa skönheter och alla andra som finns i deras sortiment. Men om man köper en sak varje månad från en viss serie så känns det inte som att man slänger ut så mycket pengar på en och samma gång. Jag kanske ska börja göra så! Vi får se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar