lördag 16 mars 2013

Snorungen här...

Den här helgen kommer nog spenderas i ensamhetens tecken. =( Jag kommer att umgås med ingen annan än mig själv! André har jour och är ute och jobbar och jag sitter hemma alldeles själv! Här är det inte synd om någon annan än André som har jobbat hela förra veckan och kommer, som det ser ut nu, få jobba hela helgen också. MEN jag tycker liite synd om mig själv också som har suttit hela kvällen igår alldeles själv, ätit nudlar och haft fredagsmys med mig själv. Inte det roligaste direkt. Men för att fördriva tiden tog jag ett bad, skrubbade kroppen och la hårinpackning.  Såg filmen Eat, pray,love som jag velat se länge och filmen var riktigt bra. Lite väl lång bara. Sen gick jag och la mig.

Idag stack vi in till stan och åt frukost på Fenix, sen åkte André till jobbet och jag tog en runda på stan. Ensam...Väl hemma tog jag tag i vårt förråd. Rensade, städade och gjorde fint. La ut lite skor på tradera och hoppas nu på att någon nappar. Nu sitter jag här och gör ingenting. Jag orkar inte dra till gymmet och jag orkar inte ta mig till Hlm heller. Så nu är det sådär synd om mig igen =(.

Jag är egentligen väldigt tramsig. I såna här stunder sitter jag och verkligen tycker synd om mig själv. Jag hade lätt kunnat sitta rakt upp och ner och storböla bara för att jag är såååå ensam... asså... vad är det för fel på mig!? Jag försöker tänka på alla människor som har det MYCKET värre än mig själv och då kan jag inte bara sitta och tjuta, inte för att tycka synd om mig själv iaf. ... Nä nu börjar det bli patetiskt.. ska gå och diska eller nåt.... hejdå rå

1 kommentar:

  1. Älskar den filmen, min favorit :)
    Tyvärr missa jag den!
    Gå & gyma med dignitet, kommer kännas jäkligt bra efteråt!

    SvaraRadera