måndag 15 april 2013

Vem och Varför!!?

Fick ett skumt brev med posten idag. Det var från Miljon Lotteriet och de skickar det i samband med att jag skapat ett konto hos de!.. eeh va!!?? Jag som har sämst tur i lotto har verkligen aldrig ens haft tanken på att gå in på deras hemsida. Jag tänkte först att det kanske är såhär de haffar kunder. Genom att skicka ut dessa brev med uppmaning om att man ska logga in på deras webbplats och vinna lite pengar... Men jag ringde till kundservice iaf för att höra vad det här var för något. Jo, då visar det sig att  NÅGON skapat ett konto i mitt namn, med mitt personnummer och med en mailadress i mitt namn!! Vad fan är det här för något!!? Vem  gör såhär!? Mailadressen var mitt namn punkt efternamn @ hotmail.com,.. jag har aldrig någonsin haft en sådan adress och kontot skapades 9 april. Någon som kan hela mitt personnummer har skapat det här kontot och dessutom tagit sig tid att skapa en mail adress i mitt namn. 

Jag blir så förbannat arg och besviken! Finner verkligen inget kul i detta! Som tur var hade inga prenumerationer gjorts och jag hoppas att det inte görs några heller innan kontot tas bort. De på kundservice ska kontakta teknikavdelningen för att se om de kan spåra IP-adressen och jag kan LOVA att bara jag får fram IP adressen så kommer detta polisanmälas! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar