lördag 21 september 2013

Inte bra inte bra

Jag blev liiiite för excited när jag kände för och nätshoppa lite. Jag är verkligen sååå shoppingsugen och i sååånt behov av lite nya kläder för att få upp min egoboost! Jag behöver nya kläder för att känna mig snygg och fin igen. MEN problemet är pengarna! Lönen är inte förens om 100 år känns det som.

Men så igår satt jag och kollade på kläder och lite annat på nätet... fina grejer vet ni... och rätt vad det är så vips tryckte jag på bekräfta knappen och beställningarna skickades iväg!! Sen var jag inne på en annan sida och vips skickades en beställning iväg där med... Aj aj aj inte bra det här! Hur kommer det låta när fakturorna kommer!!? .... Jag kommer nog vara nöjd trots allt.. Men jag vet en här hemma som inte kommer vara glad och det är inte Swen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar