onsdag 18 september 2013

Lalalalala

Mycket som händer i höst! :) Yeiiy!

*På lördag är det kalas för lillsyrran som fyller 13!! Hon fyller imorgon och ska redan då firas lite men på lördag är middag, tårta och lite fest som gäller ;)
* den 27 oktober ska jag, André och Ivan se Pablo Francisco på Yllan! Kommer bli sååå kul! Pablo är en amerikansk ståuppkomiker som är riktigt riktigt bra. Jag och Ivan älskade Pablo när vi var yngre, jag hoppas att han är lika bra som han var då :) 
* I november åker jag och Amina till Barcelona och hälsar på Lejla! Yeeeiiy!!
* Jag ska förhoppningsvis göra min sista IPL behandling.
* Träff med tjejgänget från högstadiet. Den här gången gör vi Malmö :) 
Sen händer det lite andra riktigt kuliga grejer som jag tyvärr inte riktigt kan skriva ut här eftersom personer som det gäller inte känner till det här. Men det är längre fram i höst. Berättar om det då ;).

Ser fram emot allt det här. Roligt när det händer lite saker under den här dystra och kalla perioden som kommer framöver. Höst och vinter är inget för mig. Jag är som en björn, vill helst lägga mig i ide nu och vakna lagom till våren :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar