onsdag 18 september 2013

Me and you and you and me No matter how they toss the dice, it has to be The only one for me is you, and you for me So happy together

Två år har gått sen den där sensommarkvällen, sommarfesten, 
tältet, kräftorna, sångerna, jeltzin, studsmattan, you and me ♥

Två underbara år med dig.



Jag trodde inte att vi skulle fira det på något speciellt sätt mer än att äta hemma och ha det lite extra mysigt. Vi firade inte första året heller, men det var för att jag var i USA då :).
Det blev inte riktigt som jag trodde att det skulle bli. När jag kom hem från jobbet stod där en bukett röda rosor, ett fint kort med fin text och ett bord var bokat för oss två på Steakhouse. Min älskling han kan! :) Vi hade det jättemysigt ute, åt god mat, drack gott och njöt av kvällen. Jag hoppas att vi får uppleva många många lyckliga år till tillsammans. Love you! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar