måndag 9 december 2013

Jag och mina smoothies!


Har börjat äta smoothies om kvällarna istället för kvällsmat!
Känns så mycket bättre och jag känner mig lättare i magen och det segar inte ner mig på samma sätt som en tung måltid. Jag äter som vanligt om dagarna, det är bara på kvällen som jag äter något lätt. Förhoppningsvis går jag ner något kg också! :D 

Hittade den här sidan med många goda recept på smoothies. http://www.tasteline.com/Halsa/Smalmat/Nyttiga-smoothies/

Man kan egentligen ha vad man vill i en smoothie, det är bara att slänga ihop nåt och mixa! Gott!
Eftersom jag inte gillar mjölk och aldrig dricker mjölk så använder jag havredryck som är mycket snällare mot magen! En favorit som jag använder ofta består av: ananasjuice, havredryck, blåbär/hallon och banan. Sååå gott!!





bjuder på den här nu. 
nästa gång kanske det blir en bikinibild med värsta fitnesskroppen! ;)
....kanske inte...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar