torsdag 20 februari 2014

Keeping up with the Kardashians

Andrè är och repar och jag tittar på The Kardashians. Älskar det programmet! Kollar just nu på den senaste säsongen, säsong 9. Jag älskar alla dessa realityserier. Teen mom som går på MTV är också en favorit. Här är det lite mer det riktiga livet som skildras. Unga, ensamstående tjejer som fightas med vardagsproblem.

Men här hos Kardashians handlar allt om GLAM! And I Love It!!  Tänk och vara så rik, ha en egen glam squad som kommer hem till dig varje morgon och fixar ditt hår och din make up. Du ha en walk in closet med det senaste modet, ett helt rum med bara skor. Du bor i Los Angeles och har det alltid varmt och skönt. Du kan resa hur mycket du vill, vart du vill och när du vill. Jaa drömma kan man..
Fast det finns nackdelar med det också klart. Papparazzis heter de. 



Kourtney är min absoluta favorit!!
Hon är sjukt snygg! 
Klär sig sjukt snyggt!
Hon har ett sjukt snyggt hus
och helt min stil i inredningen!
Avslappnad, bryr sig inte om nåt och kör sitt eget race.
Jag vill vara som hon!!!


Khloe har den bästa personligheten.
Alltid lika skön och rolig. 



Kim är bara tråkig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar