torsdag 6 juni 2013

Att vara ledig mitt i veckan

...har sina för och nackdelar. Skönt och avslappnanade och veckan blir kortare.Men tråkigt att jobba imorgon! Inte alls motiverad :( .. Som tur är jobbar jag bara till 12.30 och sen är det helg!

I onsdags slutade jag tidigt, skönt! Körde hem, handlade mat, lagade mat, gjorde fint här hemma och väntade på A. Han fick jobba över igen, stackarn. :( På kvällen stack vi över till G&S drack vin och umgicks med fina vänner :)

Idag har vi bara haft det skönt. A la plattor på vår balkong så nu är där så fint så fint.
Ja bilderna kan berätta resten. :)

Hittade Kiki på Maxi!
Mitt barndomsgodis! ♥

My honey!
Vi fixade lite ärenden på stan, och spenderade nationaldagen på Naturum.

Vi åt en väldigt dyr middag som inte var värd priset.
Det gör vi iaf inte om. 

Min fina tattoo! Eftersom jag inte ser den så tänker jag knappt på att den finns där.
Men idag råkade A ta en slarvig bild där min fina Kolibri syns :)
Såhär i sommartiden älskar jag den jättemycket! Men den hade kunnat se bättre ut.
Härliga sommarklänning som fläktar så gott! ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar