söndag 22 juli 2012

Semester

Snart börjar andra veckan på min semester :). Det känns väldigt bra men det går väldigt fort!! :( Vill inte att semestern tar slut än, är inte riktigt redo för att börja jobba igen. Semestern började med en helg i A:s föräldrars sommarstuga med några vänner. Vi grillade, lekte en rolig namnlek, sparkade fjäderA<<<<<<<<<<<<Q <--- (Här kom Swen och trampade på tangentbordet!)

Iaf, Vi sparkade fjäder, spelade volleyboll, gick ner till sjön där några fiskade, några modiga badade och några mindre modiga doppade bara benen. Tillbaka i stugan, drack vi lite gott, åt snacks och lekte lekar till sent på natten då det var dags för en del att ta ett nattdopp! :) Under den första semesterveckan har det även varit kalas, det har varit mysiga filmkvällar med min kära boyfriend, min vän L har kommit hem från sin långa Barcelona vistelese, det har druckits Strawberry Daiquiris, en heldag i Malmö har ägnats åt shopping, vi har varit på sommarfest och en hel dag efter sommarfesten har genomlidits med hemsk träningsvärk. Vi har även lunchat på restaurang med min bror och Caroline. 

Andra semesterveckan kommer ägnas åt att städa färdigt på Emmas rum. (OMG snacka om att ta sig vatten över huvudet! Ska ta ett ordentligt snack med henne när hon kommer hem.) Fixa i ordning altanen, vaxa benen (auuuuch) och så ska jag fylla år!! Självklart blir jag bara yngre och snyggare för varje år som går!! Det är sant, jag är lite som Benjamin Button. Till helgen kommer nog mina päron hem från semestern och det ska bli kul att få höra om allt och se alla foton. 

Nu väntar jag på att A ska gå upp. Det är lite tråkigt att sitta här själv. Gick upp 05.50 för att kissa och sen har jag inte kunnat somna om. Så jag har suttit här i soffan, surfat lite och försökt nätshoppa men hittar tyvärr inget snyggt. Kollade runt på lite skor men finns inget snyggt där heller. En sak som jag funderat över är varför folk lägger ner så mycket pengar på ett par Jeffrey Campell skor som är så fruktansvärt fula!! Klumpiga, fula och väldigt obekväma att gå i. Jag har nog inte sett någon gå snyggt i ett par av dessa skor. Camelgång är inte snyggt! Aja det var en liten parentes. Nu går jag och väcker A. Klockan är 08.44 hur länge har han tänkt sova egentligen!!? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar