fredag 8 november 2013

Barcelona

Skickar med en liten hälsning från Barcelona! Här är allt bara bra. Vädret är underbart, riktigt vårväder! Runt 20grader på dagen men kallare om kvällarna. Man ser inget spår av hösten här, inget typiskt höstväder med regn och rusk och inga höstfärger. Löven trillar ner från träden lite smått men de är fortf gröna när de trillar ner. Barcelona är en fin stad, har inte hunnit se jättemycket men det lilla vi sett är väldigt fint och charmigt. Byggnaderna här är helt fantastiska med alla sina små detaljer och utformningar. Människorna är väldigt trevliga och servicen här är underbar! På kvällen är det inte lika trevliga, när alla affärer har stängt, dragit ner sina järnridåer och slängt ut alla sopor utanför så ser det mer ut som slummen. Men det är fortf väldigt fridfullt. Vi har redan varit och hårdfestat en kväll, elr det var första kvällen. Sjukt kul! Vi dansade och hade skoj och kom hem vid 6 tiden på morgonen! Ok jag ska erkänna att pga mina klackskor så orkade jag inte stå på mina ben de sista timmarna så då satt jag på en stol och väntade på att de andra skulle dansa färdigt! :p Rätt drygt men va fan. Nu har jag iaf lärt mig att jag ikväll INTR ska ha klackskor på mig utan köra på mina converse :) ..Jag och Amina ska idag ta tourbussen, åka runt i Barcelona och titta på sevärdheter. Sen ikväll blir det fest igen.. 
Hoppas alla där hemma mår bra. Blödig som jag är så saknar jag framförallt min familj jättemycket. Men allra allra mest saknar jag min finaAndré. <3 Han verkar dock inte sakna mig lika mycket utan tycker mest att det är skönt och slippa höra mitt tjat! :P! ;) 

Puss och kram 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar