tisdag 19 november 2013

Den där nerven..

Min Ischiasnerv har spökat idag igen. 
Det krampar, gör ont och hela högra benet domnar. Det är en fruktansvärd smärta i några sekunder/minuter tills det släpper och allt är som vanligt igen.. Men när det väl gör ont så gör det så förbaskat ont! Skulle kunna skrika i den stunden! 

Hade så jäkla ont på jobbet idag, vad jag än gjorde så högg det till. Ikväll har det varit ännu värre. Det har huggit till även när jag legat i soffan. Jag kunde inte luta mig på benet ett tag så André fick bära mig till toaletten vid ett tillfälle när nöden kallade. Inte så romantiskt va! Men tur jag har dig honey! 

Detta hände en kväll i Barcelona också. Det högg till när jag böjde mig fram i köket för att ta upp något från skåpet, jag kunde inte stä på mitt ben för hela benet bara domnade av. så Amina och Lejla fick bära in mig till soffan i vardagsrummet! Stackarna! Jag fick hänga över deras axlar samtidigt som de tog tag i varsitt ben och bar mig längst den smala hallen! Hahaha måste vatt en vacker syn! :) <3

Iaf har googlat lite ( jag är inte lika rädd för googel som för läkare och sjukhus) och vet ni vad som är bästa medicinen mot ischias!!!? TRÄNING!!! WTF!!? Jag tar hellre en spruta i rumpan än går till gymmet! Så jäkla tråkigt!!! :'(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar