tisdag 1 januari 2013

Räkna fåren i hagen.

Nu har jag legat i sängen i mer än en timme och sömnen vill inte infinna sig! :/ . Jag vrider och vänder på mig men nej. Antingen är det för varmt eller så är det kallt. I ena stunden är jag törstig och i andra kissnödig. Jag har spelat spel på mobilen i två omgångar och jag har kollat igenom facebook ett antal gånger, vad mer kan jag göra för att trötta ut mig själv!!! André sover sen lång tid tillbaka. Lyllo! När jag var liten och inte kunde sova sa min mamma alltid att jag skulle blunda och räkna fåren i hagen! (?) man skulle visst somna till slut. Men jag hade jättesvårt för det, räknade tre får som hoppade över ett staket och sen öpnnade kag ögonen igen. Det funkade aldrig!

Nu är klockan 00:17 och nu vill jag sova!!!!! John Blund kooom till mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar