torsdag 31 januari 2013

Jag drömmer om....


 

1. Jag drömmer om en ny säng! Jag köpte min säng när jag flyttade hemifrån, för 4 år sen. Sänggaveln är det inget fel på, en helt ok sänggavel inget speciellt. Det är madrassen jag vill byta eftersom min madrass är stenhård! Den är inte bekväm nånstans! Ibland vaknar man och har ont i precis varenda del av kroppen och ibland vaknar man och har bara liite ont i ryggen. Jag vill ha en säng där jag smälter ner i sängen och sover sjupt och drömmer söta fluffiga drömmar och sen vaknar utvilad och mjuk i hela kroppen! En sån säng drömmer jag om! Tyvärr är inte sängen någon prioriteringsfråga för oss just nu. Men skulle vi flytta så skulle sängen ryka först!

2. Jag drömmer även om en Macdata! :) Inte för att jag behöver en ny data för min fungerar alldeles utmärkt, problemet är bara att jag inte hittar datasladdaden och inte kan navända den. =( Men en Macdata låter så fancy-schmancy och därför drömmer jag om en sådan! <3

3. Den eviga drömmen- En snygg och sexig kropp!! Nu har jag börjat träna på gym och det går rätt bra. (Peppar peppar ta i trä) Jag tränar styrka och kondition och hoppas verkligen får till en fin kropp med fasta fina muskler! 

4. En mer realistisk dröm kanske jag kan säga, eller orealistisk eftersom den är så dyr. En fin byrå från IKEA. Jag har kollat in den här fina på Ikea och vill verkligen ha den eftersom vi behöver den sååååååå mycket! VDen har många förvaringslådor vilket vi är i stort behov av, den skulle stå så fint i vårt sovrum, lådorna skulle vara fyllda med underkläder, strumpor och pyjamas. André skulle dessutom få mer plats i sin garderob när jag flyttar ut mitt. På byrån skulle jag haft mina smycken fint uppställda, de behöver packas upp snart! Men som sagt dyrt! Måste spara ihop till en sån :)..



5. Nya jeans drömmer jag också om. Just nu har jag två par jeans som jag får på mig som är bekväma. Jag använder några andra par också men de är så sjukt obekväma. Eftersom jag har svårt att hitta jeans som passar väntar jag nu ett tag med och köpa några nya. Ska trimma kroppen nu på gymmet och sen ska det shoppas!

6. Jag drömmer om en helt ny garderob! Jag är trött på min garderob. Allt har används ett antal gånger och känns bara grått och tradigt. Jag vill ha nya piffiga plagg som jag kan använda både på jobb, till vardag och till fest. Men jag har absolut ingen shoppingsug just nu och kan inte hitta något snyggt ute i affärerna och inte heller ute på nätet. Det kanske kommer sen ;) 

7. Jag drömmer om en helt ny frisyr. Snygg, glamorös med en helt ny färg. Men det kommer inte ske så jag funderar bara på att klippa lugg. Suget efter lugg kommer och går, lugg är snyggt men jag tröttnar snabbt så jag har svårt att bestämma om jag ska eller inte. hmm.... fundera fundera fundera. ... Jag vill nog inte ha en helt rak kort lugg utan en mer snelugg. Får se hur det blir och när det blir. 

8. Sen är det en tom ruta. Här handlar det inte om några materiella saker. Här drömmer jag och önskar att min familj och min sambo mår bra, är friska och lyckliga. Att de lever ett liv som de drömmer om och att de alltid är glada och nöjda. <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar