onsdag 12 december 2012

en liten fundering...


..ska jag göra bloggen mer offentlig där jag kan skriva om mer privata saker eller ska jag behålla den som den är?  Just nu är det de närmaste vännerna som känner till min blogg och jag skriver mest för att skriva av mig. Eftersom jag vet vilka det är som läser bloggen så känner jag att jag kan skriva och klaga om saker och ting mycket mer än vad jag kanske hade gjort om bloggen var mer offentlig. 

Om bloggen var mer offentlig och jag skrev mer om mitt privatliv och la upp fler bilder så hade det varit roligt att kunna dela med vänner som bor längre bort och även med släktingar i Bosnien, för man kan ha google-translate på bloggen. Men om jag känner mig rätt så kommer inte jag att våga skriva av mig på samma sätt som jag gör nu. Jag skriver inget detaljerat nu heller men jag hade kanske inte skrivit av mig på samma sätt när jag har en dålig dag om jag visste att det var  många fler som läste det-... Förstår ni min dilemma?

Så det är min stora fundering idag. What to do!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar