torsdag 7 februari 2013

Det här vuxenlivet...

Nu har min mage börjat krångla igen :( .. Ont och illamående. Speciellt på kvällen när jag går och lägger mig, när kroppen slappnar av då kommer det. Jag mår så illa så jag skulle kunna sätta mig och gråta! Va fan! Vad är det för fel på mig!? Jag mår illa när kag dricker, jag mår illa när äter och jag mår illa när jag gymmar för mycket!!! Hur kan det vara möjligt!!!? Ikväll fick jag ta min magmedicin som jag inte behövt ta på väldigt länge.

Visst har det varit mycket den senaste tiden. Båda mina föräldrar har blivit varslade. Jag oroar mig för deras framtid. Hur ska det gå? Man tänker och funderar och man vill hjälpa till. Jag mår dåligt över det här. Jag vill att de ska ha det bra och att de ska må bra.

Sen finns det andra saker som jag mår dåligt över bara jag tänker på det och det ger mig magsår!!! Fula fula människa!! Blää

Jag vill vara liten igen och slippa tänka på vuxengrejer. Inte behöva oroa mig hela tiden, inte behöva tänka på pengar, räkningar, jobb, framtiden och allt annat som hör till vuxenvärlden. Jag vill bara vara liten igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar