måndag 11 februari 2013

Hissa och Dissa


Jag måste hissa Lindex Bombshell BH. Världens bästa bh! Det är inte alltid så lätt att hitta en bh som sitter som den ska och som känns skönt. Jag har antingen för stora bh:ar eller för små. Men den här bh:n är bara perfekt. Det är ingen överdriven vaddering i bh:n men lite vaddering är det. Det fyller ut bh-kupan och lyfter upp brösten vilket gör att brösten ser fylligare ut. Dessutom är den sååå skön att ha på. Jag älskar min och rekommenderar den till alla er andra också! ;) 












Jag vill dissa HM:s hårnålar! De är bra för plånboken men kassa i praktiken! Det räcker att man använt de två gånger sen är de lösa och dåliga och håller inte upp håret. Värdelösa! MEN det finns en räddning! Hårnålar från Maxi är perfekt! Lite längre än de vanliga men så mycket bättre och mer hållbara än några andra som jag har använt.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar