lördag 9 mars 2013

Nämen tjäääjna!

Roligt och skriva rubriker.....inte. Den där känslan när man är jättejätte kissnödig men man vågar inte gå på toaletten för att man har en som sover över i soffan och man vill inte väcka den personen! Gaaah kissar snart på miig! Fast jag är rätt imponerad, har hållit mig i en timme nu! :D tjmmen upp! Jag är jo lite av den typen som kissar flera gånger i timmen. Vet inte varför. Men doktorn har sagt att jag måste "träna min blåsa" alltså hålla mig! Så det här är egentligen bra träning! :) sen är jag extremt kaffesugen också och det kan jag inte hålla inne så länge till.

Det var länge sen jag blogga. Har velat många gånger men inte orkat. Sen har det många gånger varit tråkiga grejer jag velat blogga om men som tur är inte gjort det.

Idag ska jag hämta ett paket. Åka till Hlm. Äta, fika och sen bowla. Och på kvällen ta några drinkar med Amina innan jag kör hem igen. Alkoholfria såklart! På söndag borde jag ta tag i det här med att shoppa!! fast egentligen vill jag bara rensa rensa rensa! .... Eller det ska kanske vara tvärtom.

Nä nu måste jag på toa! Hajsvajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar